דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הספר הסוד - בואו לגלות אותו 

מאת    [ 25/01/2010 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 2493 פעמים ]

הספר הסוד - בואו לגלות אותו

 

תארו לכם, שהייתם מתעוררים בוקר אחד, ומגלים כי בידיכם טמון הסוד שיפתור את כל הבעיות של היקום כולו? פשוט ככה. הייתם רוצים לפתוח ספר כמו ספר סתרים למשל, ושם נמצאות כל התשובות לכל השאלות? אז זהו. ספר כזה כבר קיים. זה הספר הסוד, כשהרעיון המרכזי העומד בבסיס הספר הסוד הוא "חוק המשיכה".

בעצם, על פי הספר הסוד העולם מגיב, או יותר נכון נענה לכל "הבקשות" שלנו. הבקשות שלנו הן בעצם המחשבות, הרצונות, השאיפות והתקוות שמעסיקות את מוחנו ללא הפסקה.

חוק המשיכה אומר בפשטות, כי אם נחשוב כל הזמן על הדברים השליליים שסביבנו, נמשוך אלינו את השלילי. לעומת זאת, כך על פי הספר הסוד, אם נחשוב על החיובי והטוב, היקום ישלח אלינו רק טוב. מדהים כמה שזה פשוט.

 

הספר הסוד -  הסוד נגלה לעולם


    • הספר הסוד קיים כבר מזמן. הרעיון המרכזי בתוך הספר הסוד קיים בעצם בתורות שונות ובפילוסופיות שונות בעולם. אז אם כולם אומרים כל הזמן את אותו הדבר, יש בסיס רחב להאמין, שהרעיון בתוך הספר הסוד הוא כנראה הסוד הכי שמור והכי נכון בעולם. ההבדל המהותי הוא, שעכשיו הספר הסוד חושף את הסוד בפני האנושות כולה, כדי שהיא תוכל להשתמש בו לרווחתה.

 


    • הייחוד של הספר הסוד. זו פעם ראשונה שהסוד נגלה לעולם בשפה פשוטה וברורה כדי שכל מי שקורא את הספר הסוד יוכל להבין, להפנים ולהתחיל לבצע. כלומר, להתחיל לחשוב באופן חיובי וטוב, ולמשוך אליו את כל השפע שהיקום מכיל בתוכו.

 


    • מדריך לחיים מעשיים. מי שיפעל על פי העקרונות הכתובים בתוך הספר הסוד יוכל לראות איך החיים שלו משתנים באופן מיידי. הוא יראה שהחיים שלו משתנים בכל תחום בחייו בו יחליט ליישם את העקרונות מתוך הספר הסוד. כך למשל, בקריירה, בבריאות, במערכות היחסים שהוא נמצא בהן, ברמות אושר שהוא חווה, וגם ובעיקר בשפע או במחסור שהוא חי בו. לא רק זאת, אלא הספר הסוד יאפשר לו לגלות את הכוח הטמון בו, כדי להשפיע על החיים שלו, ובעצם לשנות אותם בדרך ובאופן בו הוא ירצה.

 


    • מדענים והוגי דעות מספרים את הסוד שלהם. הספר הסוד מכיל אוסף של כתביהם של 24 אישים בעולם מכל תחומי הקשת המדעית והעסקית, שמלמדים את הספר הסוד, ומשתמשים בעקרונות שלו כדי להפיץ אותו בכל העולם.

 


    • דוגמאות לשינוי. לא רק זאת, בספר מובאים גם סיפוריהם של אנשים שהחיים שלהם עברו שינויים וטלטלה לאחר קריאת הספר הסוד. אנשים שהחלימו ממחלות, אנשים שהתעשרו והגשימו את החלומות שלהם, אנשים שמצאו את עבודת החלומות שלהם - אנשים שהגשימו את העקרונות של הספר הסוד.

 


    • המדריך לחיים מאושרים. בסיכומו של דבר הספר הסוד הוא פשוט המדריך השלם והבלתי מתפשר לחיים מאושרים ובריאים. הדרך אל ההגשמה העצמית עוברת דרך הספר הסוד, כמו גם הדרך להגשמת החלומות הכלכליים, חלומות האהבה הגדולה, חלומות הקריירה המדהימה. אין תחום בחיים, שאי אפשר להכיל עליו את עקרונות הספר הסוד וזה כל כך פשוט, עד כי זה מדהים, איך הספר הסוד חיכה ולא התגלה לעולם עד עכשיו.

בני רוקח, יזם ואיש עסקים, מורה דרך ומאמן אנשים להצלחה. מייסד את האתר המצליח - זה הסוד שלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב